2013. május 7., kedd

1. Díjam.

Jesszus! Ez elképesztő. Nagyon úgy látszik, hogy a blog elnyerte a legelső díját. Ez tényleg....fantasztikus! Iszonyatosan örülök ennek, és most szeretném megköszönni ezt a díjat Annie.(:-nek! Köszönöm, hogy olvasod a blogot, és hogy úgy döntöttél, megdíjazol ezzel a csodálatossággal. Szeretem az Olvasóimat!



Feltételek:
1. Alapkérés, miszerint köszönd meg a díjat, attól, akitől kaptad.
2. Tedd ki a díjat az oldaladra akármilyen formátumban, hogy mások le tudják menteni.
3. Válaszolj a kérdésekre, amiket kérdeztek tőled.
4. Küldd tovább maximum 5 tehetséges blogírónak!



És akkor a kérdések, válaszok.

1. Miről szeretsz a legjobban írni?
Hát ez egy nehéz kérdés. Már így elsőre. Mert Nekem nincs olyan, hogy egy dolognak nekifekszek, és azt leírom. Persze, azért nekem is így jön az ihlet, de amire leírom, addigra kettőször megváltozik. Egyébként nem olyanról szeretek írni, ami arról szól, mint minden blog, vagy könyv, hanem szeretnék valami egyedit, sajátosat kitalálni, és papír, vagy gép formájában feltüntetni. A szerelmes, romantikus, ám mégsem egyszerű, hanem egy kicsit krimis, izgi írásforma inspirál.

2. Mi a legjobb az írásban számodra?
Talán az, hogy megmutathatom Nektek, és Ti értékelitek. Aki nem ír blogot, az nem tudja, hogy Nekünk, "kisíróknak" mennyit jelent az, hogy napról-napra látjuk, hogy többen olvassák, és nézegetik a blogodat. Ez a legjobb.:)

3. Mióta blogolsz?
Az igazság az, hogy már régóta akartam blogot írni, de nem tudtam miről. Aztán megismertem One Directiont, és még ezután is kellett egy kis idő, míg blogba foglaltam a fejemben lévő dolgokat. 2013.januárjában kezdetem az első blogomba, azóta az már megszűnt, és ezt, valamint egy másikat írok szorgalmasan.

4. Mennyire fontosak neked a visszajelzések?
Hát ezért fontosak. Olvastam, sőt olvasok olyan blogokat, amelyeken meg van szabva, hogy hány megjegyzés után jönnek a fejezetek. Persze, jó dolog, hogy akkor legalább jönnek a kommentek, de nem az igazi. Mintha kényszerítenének a komizásra. Mint látjátok, itt nincsen ilyen, csak a részek elejére szoktam írni, hogy nagyon jól esne, ha összejönne a sok-sok megjegyzés. Végül is abból tudunk építkezni.

5. Mi/Ki motivál az írásra?
One Direction. Ők azok, akikért érdemes egy blogba kezdeni, és élvezettel írni. Alapvetően más nem, talán csak annyi, hogy olvasom a blogokat, és látom, ahogyan néhányan odaírják, hogy mennyire örülnek a visszajelzéseknek, meg minden, és hát gondoltam, Én is megpróbálom a blogolást.

Akiknek továbbküldöm:
Who I am? I'm A Vampire...
A híresség nem minden.
::.Alone.::

Kérdéseim Nekik:
Mióta írsz blogot?
Hány bloggal rendelkezel?
Ha először meglátsz egy blogot, egyből beleolvasol?
Egy blognak a kinézete, vagy a tartalma fog meg először?
Mit érzel, miközben írsz?

És mégegyszer köszönöm a díjat a kedves olvasómnak! :)
Sarah M.



2 megjegyzés:

  1. Szia Sacii!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat! Mellesleg tetszik a blogod design-je. :)

    VálaszTörlés
  2. L.T.P.~ Jót adok a jónak. Nagyon szívesen, teljes mértékben megérdemled! :) Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés