2013. szeptember 10., kedd

ÚJRA KÉSZEN!

Imádlak Titeket!

Drága olvasóim, nagyon szépen köszönöm, hogy képesek voltatok ennyit várni rám, s nem hogy csökkent a létszám, hanem inkább ellenkezőleg, NŐTT!
Ennek elképesztően örülök, s mint a címből is láthatjátok, újra készen állok elétek tárni a történet zegét-zugát.
DE ENNEK VAN EGYETLEN EGY FELTÉTELEK!

Csináltam egy ASK.FM oldalt, s szeretném, ha nagyon sok kérdezőm lenne. Nos, úgy gondoltam, hogy amint meg lesz askon az 500 kérdező, abban a pillanatban kiteszem a következő részt! MEGÉRI! Szóval kérlek kérdezzetek tőlem bármit, amire kíváncsiak vagytok, vagy csak kérdezgessetek akármiket, a lényeg, hogy minél előbb meglegyen az 500 kérdező.
Tudom, ez egy fura kérés, de nekem ez mégis fontos, szeretném, ha összejönne! Kérlek szépen Totelet, mivel Ti vagytok az egyik családom, ezért vegyetek annyi fáradságot, hogy kérdezgettek. Akár névvel, akár névtelenül. Mindegy. Csak kérlek Titeket, hogy sokat, sokat kérdezzetek!
Ez nekem nagyon fontos, meghálálnám nektek, ha ezt megtennétek értem.
SZÓVAL AMINT MEGLESZ AZ 500 KÉRDEZŐ, AZONNAL JÖN A KÖVETKEZŐ RÉSZ!
Előre is köszönöm szépen! :)

Hajrá, hajrá, hajrá! Remélni tudom, hogy menni fog! Itt van az ask-elérhetőségem:
KATT IDE

Puszi, csók
Sarah M.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Sarah M.!

    Felettébb örülök, hogy adtál némi életjelet magadról! Imádom a blogodat , falom a soraidat, és tűkön ülve várom az újabb fenomenális részeket. Én is írtam ask - on, de úgy látom függesztetted, így nem tudtam érdeklődni hogy mikorra várható a rész! Remélem minél hamarabb jelentkezel! :)

    Millió puszi, Abbie C xx

    VálaszTörlés