2013. július 3., szerda

Versenyek.

                                              Sziasztok Manók!
Restellem, hogy még mindig nem tudok elétek állni az új résszel, de van magyarázatom. A Balaton mellett nyaralok, s itt elég kicsi térerő van, így a mobilinternet sem jön be mindig. Nemsokára hazamegyek, ígérem, első dolgom az lesz, hogy megírom a friss rész, ami mindenek előtt hosszú lesz.
Másodszor. Még csak 36 követője van a blognak bloglovinon, ami nagyon rosszul esik, hisz itt 58 van. Kérek szépen mindenkit, aki olvassa a blogot, hogy tegye meg azt, hogy követi ezt a blogot lovinon. Fontos lenne, tényleg.

És most jöjjön a jó hír!
Az elmúlt hétben/hetekben jelentkeztem pár versenyre, hisz kíváncsi voltam, mások milyennek tartják a blogot, mi a véleményük róla. Óriási örömmel közölhetem, hogy "idegeneknek" is tetszik a blog kinézete, s története is egyaránt. Több versenyen, több kategóriában is értem el helyezéseket, melyeknek iszonyatosan örülök. :)

1. Verseny
Megrendezte: Stay with me








2. Verseny




Nagyon hálás vagyok Nekik, hogy az Én, saját blogomat ennyire jónak tartják, s még egyszer köszönöm Nekik a díjakat!


Ui.: Nagyon, de nagyon sietek a következő résszel, hisz fontosak vagytok nekem. Szeretem az olvasóimat. Valamint kérlek kövessétek a blogot bloglovinon! Köszönöm.

Sarah M.

4 megjegyzés:

  1. Gratula a díjakért. :3 várom az új részt.^^

    ui.: te is fontos vagy nekünk, mivel te írod a történetet tovább. :D #BocsDeNemHagyhattamKi:D
    de komolyan. én nekem végül is fontos vagy :3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Regina annyira aranyos vagy! Köszönöm szépen, minden egyes szavadból árad a kedvesség, s a blogom iránti szeretet. Köszönöm! :') <3

      Törlés
  2. én is gratulálok a díjakért :))) igen fontos vagy nekem/nekünk *-* már nagyon de nagyon várom a kövi részt <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, elképesztően aranyosak, és hűségesek vagytok - ha lehet ilyet mondani. De Nekem ez nagyon fontos, örülök, hogy Nektek is. <3

      Törlés